Subject: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem
From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jan 2024 13:04:39 +0200

Tere

Suhtlesin KOV-ga ja nad kinnitasid fakti, et neil puudub samuti
dokumentatsioon, kuna tõenäoliselt on tegu vana rajatisega. Kuna
tõepoolest ei ole alternatiivi sademeveeküsimuses, siis KOV on omalt poolt
nõus torustiku enda alla võtma ja kas või nüüd tagant järgi dokumendid
korda ajama selliselt, et selline lahendus siiski realiseeruks.

Kas oleks võimalik teha alustuseks üks kolmepoolne koosolek, et lepiks
tegevusplaani kokku ja leiaks lahenduse?

Tänud ette!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

Saatja: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ
Saatmisaeg: kolmapäev, 13. detsember 2023 09:25
Adressaat:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Teema: Rohuneeme tee 51b arenduse sademeveesüsteem

Tere

Paraku tundub, et olen siiski telefoni teel infot pärinud ja jään vastuse
võlgu, kellega ühendust võtsin. See teema oli aktuaalne juuli-september.
Meie esimene eesmärk oli kaamerauuringut vältida ja püüda infot saada
KOV-st ja TRAM-st, kuid seda infot polnud. Seejärel tellisime
kaamerauuringu.

Kahjuks selle arenduse osas ei ole enam ka muid alternatiive sademevee
ärajuhtimise osas ja meile teadaolevalt kõik teised variandid on läbi
proovitud. Immutamine paraku seal piirkonnas ei toimi kõrge
pinnaseveetaseme  ja savikate pinnaste tõttu.

Kaamerauuring:
<https://www.dropbox.com/scl/fo/6d1l4uk8j257nddawdcf5/h?rlkey=7zvim17p52ji
8t5f73rgg9y3z&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/6d1l4uk8j257nddawdcf5/h?rlkey=7zvim17p52ji8
t5f73rgg9y3z&dl=0

Jään ootama tagasisidet!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee